Daniela Cirica – Coach OnlineDaniela Cirica – Coach Online
office@proexpert.ro
  • Înregistrare / Autentificare

    Conectați-vă cu contul dvs. de pe site

    Ai uitat parola?

    Încă nu ești membru? Înregistrează-te acum

    • Acasă
    • Despre mine
    • Servicii
      • Pachete de coaching
      • Traininguri online
      • Beneficii
    • Noutăți & Articole
      • Blog
      • Articole
      • Noutăți
      • Ghid 10 Secrete pentru Succes
      • Contactează-mă
    Back
    • Acasă
    • Despre mine
    • Servicii
      • Pachete de coaching
      • Traininguri online
      • Beneficii
    • Noutăți & Articole
      • Blog
      • Articole
      • Noutăți
      • Ghid 10 Secrete pentru Succes
      • Contactează-mă
    • Home
    • Blog
    • Blog
    • Puneți măsură în toate!

    Blog

    12 sep.

    Puneți măsură în toate!

    • În Blog

    Relaxarea, după o perioadă lungă de muncă, nu este un lux! E o necesitate esențială pentru sănătatea și productivitatea fiecărui angajat. De ce? Pentru că o minte obosită și un corp epuizat nu pot menține ritmul susținut al activităților, iar fără pauze adecvate, chiar și cei mai dedicați oameni își vor vedea creativitatea și eficiența diminuate.

    Este crucial și pentru companii să înțeleagă că timpul de odihnă nu reprezintă o pierdere, ci este o investiție! Oferind echipei momentele necesare de relaxare, angajatorul contribuie la revitalizarea energiei, sporirea motivației și, în final, la menținerea unui mediu de lucru sănătos și productiv.

    Fără acest echilibru, fără măsură, performanța pe termen lung este în pericol, iar resursele umane, poate una din cele mai valoroase componente ale unei companii, pot fi iremediabil afectate.

    Iată câteva sugestii pentru ambele părți!

    Pentru angajatori:

    • Încurajați pauzele regulate.
    • Promovați echilibrul între muncă și viața personală.
    • Respectați zilele libere.
    • Organizați eficient oamenii.
    • Planificați volumul de muncă în funcție de bioritm.
    • Ascultați nevoile oamenilor voștri.
    • Folosiți managementul ca un prim exemplu pentru ce înseamnă echilibru.

    Pentru angajați:

    • Stabiliți limite clare.
    • Prioritizați odihna și timpul pentru somn.
    • Faceți mișcare în mod regulat.
    • Faceți detox digital.
    • Ocupați-vă de hobby-uri și activități care vă fac plăcere.
    • Planificați-vă și organizați-vă eficient.
    • Învățați să spuneți „Nu”.
    Daniela Cirică
    Daniela Cirică este trainer, coach și consultant HR, cu peste 25 de ani de experiență în dezvoltarea oamenilor și a organizațiilor. Fondatoarea programului „De la invizibil la… de neoprit - 7 strategii pentru succes real”, îi ghidează pe profesioniști să își redescopere vocea, să își exprime valoarea cu claritate și să avanseze cu încredere, fără teamă, fără mască, într-o manieră autentică.

    Categorii

    • Blog

    Articole recente

    NU sunt salariat, sunt om în primul rând!
    16nov.,2023
    Puneți măsură în toate!
    12sept.,2023
    Pentru performanță nu există scurtături!
    14apr.,2023

    Despre noi

    Lucrăm cu oameni și pentru oameni de peste 20 de ani. Că vorbim despre traininguri, cursuri, consiliere/orientare profesională sau programe de dezvoltare organizaţională, prin tot ceea ce am făcut am demonstrat că putem inspira oamenii să producă schimbarea de care au cu adevărat nevoie ca să crească. Dă-ne șansa să fim alături și de tine! Îți promitem o călătorie pe cinste!

    Contact

    office@proexpert.ro

    +40 731 373 790

    Social Media

    • Facebook
    • Linkedin
    • Instagram

    Linkuri utile

    • Servicii
    • Pagină Pro Expert
    • Formular contact
    • Termeni și condiții
    • Protecția consumatorilor – ANPC
    APC SAL

    Netopia Payments

    Copyright © Pro Expert


    ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER PENTRU A FI LA CURENT CU NOUTĂȚILE